نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

سلام خوش آمدید
عشق چیست ؟

امروز خواهرم از مادر خانمی پرسید؟

مادر خانمی این عشق چیه ؟

من نمیفهمش؟

یعنی چی؟

اصلا درکی ندارم ازش!

از بس فیلمامون این سمتیه

مادر خانمی جواب داد عشق یعنی یکی یا چیزی یا هر چی رو خیلی دوست داری و برای رسیدن بهش تلاش می کنی!

عشق یعنی اینکه یکی یا چیزی توی قلبت راه بدی 

عشق یعنی وایسی پای اون کسی یا چیزی که به قلبت راه دادی

عشق یعنی اینکه متعهد بشی

عشق یعنی اینکه برای اون کسی  یا اون جیری که دلت دست و پات می لرزه فکرتو دزدیده برای رسیدن بهش تلاش کنی به هر قیمتی هر چقدر سخت تر تلاش کنی شیرین رسیدن بهش ، برات لذت بخشه 

خواهرمنم گفت تمام این چیزایی که فیلما نشون میدن مامانی هیچ کدوم رو ندارن 

مادر خانمی  گفت :فیلمه ، هوسه ، عشق راه دادن کسی توی دلته سه روز چهار روز نیست باید وایسی پای تعهدکه به قلبت دادی

واقعا چند درصدمون پای عشق مون پای اون چیزی که به دلمون راه میدیم وایسادیم 

بهش ابراز میکنیم

یا نه چند درصدمون فیلم بازی میکنیم که عاشقیم 

یا نه چند درصدمون عادت کردیم به عشقای الکی 

از هفته پیش تا الان دوست دارم اسمشو بزارم هفته رفاقت 

از دیدار بهترین دوستم بهاره اخ نگم توی ارشد کاری میکردیم که کلاسمون یکی باشه موقع برگشت باهم باشیم با هم حرف بزنیم شاید یه بار باهم بحثمون شد اونم این بود که من کار داشتم دانشگاه گفتم تو برو از دستم ناراحت شد اخ نگم کلاسامون تموم میشد توی ماشین با بهار تا سه ساعت باهم حرف میزدیم 

از دیردیدن یا ندیدن  استوری های فاطمه که بگه سحر کجایی نیستی نگرانتم  

از عمو عشقی که پیام داده سحر عمو کجایی 

از پیدا کردن شماره خونمون پروانه هم کلاس دوره راهنمایی امار دادنش از هم کلاسیامون 

از  بچه های کارشناسی نسا همین امشب که میگفت سحر دنبال شمارت میگشتم توی دفتر تلفنم پیدات کردم 

از عاطفه رفیق درجه یک که توی کارشناسی غم خوار هم دیگه بودیم و هر روز خدا باهم حرف میزدیم تا امروز زنگ زد یاد گذشته ها کردیم

اخ نگم من و عاطفه تمام دغدغه مون به راه انداختن دفتر بسیج دانشگاهمون بود هدف دو تاییمون یکی برای همین هر روز خدا بیشتر به هم جذب میشدیم و وقتی مسئولیتمونو دادیم وقتی قرار شد بریم

گفتیم اخیش رسیدیم  

از زهره که درد دلش یه عالمه بود اینقدر باهم حرف زدیم و از هر دری گفتیم که خدا میدونه 

و قرار همیشگیمون و پاتوقمون  بالای شهرک 

همه اینا بقوله مادر خانمی عشقه 

وقتی نبودی کسی اینقدر گشت تا پیدات کنه بدونه اون عاشق  واقعیه

🍃🌹

  • مهدیه(سحر) حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نسیم سحر🥰

بسم رب الحسین
من ان عاشق دیوانه حسین را دوست میدارم
من ان عبد گناه کارم حسین را دوست میدارم
من ان چهره دل خونم حسین را دوست میدارم
وقتی که سخنان رهبرم رو می شنودم که می گوید این عمار تنم به لرز می افتد می فهمم که رهبرم هنوز که هنوزه عمار ندارد
ای کاش زمانی فرار رسد که فریاد انا بقیه الله رو بشنویم .

آخرین نظرات
پیوندها