نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

سلام خوش آمدید
عطر گل محمدی

در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود

کاین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد

آن نیست که حافظ را رندی بشد از خاطر

کاین سابقه پیشین تا روز پسین باشد

یکی از کارهاییی که خیلی دوستش دارم 

چیدن گل هست 

اونم زمان صبح زود 

صدای پرنده ها 

به به 😍

خدا رو شکر بعد از سال ها یهوویی فصل گلاب گیری قمصر کاشان بودم😍

این فصل از سال قمصر کاشان را دوست دارم 😋

فضای شهر پر است از عطر گل محمدی 

بوی گل و گلاب 🌹

بماند موقع چیدن گل هر دفعه خواب موندیم 

اما خدا روشکر 

اقوام وقتی فهمیدن دنبال گلم برام اوردن 😄

به به

به نظرم زندگی مثل چیدن گل محمدی میمونه 

یعنی 

هر کاری یه زمانی داره 

اگر دیر برسی مثل گل محمدی نه طراوات خاصی داره 

نه عطر بو

و اگر دیر برای هدف حرکت کنی 

مثل گل محمدی 

برات ماندگاری نداشته باشه و باید منتظر بمونی تا غنچه گل دوباره باز بشه 

به به

وقتی بوی عطر گل محمدی توی خونتون پیچیده بشه 

واقعا

تمام خستگی های سفرو در میاره بلکه بهت نشاط و روحیه میده 😍

  • مهدیه(سحر) حیدری

نظرات (۱)

سلام

چه قشنگ نوشته بودی

منم بوی گل محمدی رو دوست دارمممم

پاسخ:
سلام 
خواهش می کنم این نظر لطف شماس 
منم خیلییی دوست دارمم😍😍😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نسیم سحر🥰

بسم رب الحسین
من ان عاشق دیوانه حسین را دوست میدارم
من ان عبد گناه کارم حسین را دوست میدارم
من ان چهره دل خونم حسین را دوست میدارم
وقتی که سخنان رهبرم رو می شنودم که می گوید این عمار تنم به لرز می افتد می فهمم که رهبرم هنوز که هنوزه عمار ندارد
ای کاش زمانی فرار رسد که فریاد انا بقیه الله رو بشنویم .

آخرین نظرات
پیوندها