نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

سلام خوش آمدید



ای رهبر آزاده و نستوه بر عهد خود استاده ایم چون کوه
باشد الهی عمرتان چون نوح
تو یادگار جبهه های عشق و ایثاری
بر انقلاب و نهضت ما تو علمداری
با معرفت یار توایم مشتاق دیدار توایم در فتنه عمار توایم
ما یاورت هستیم خاک درت هستیم
«سلم لمن سالمکم آقا حرب لمن حاربکم آقا»
ای نائب المهدی گل زهرا دشمنت شدیم بر دشمنت مولا
فصل الخطاب است گفته ات آقا
روز نه دی بهر ما روز بصیرت شد
تجدید میثاق یه امت با ولایت شد
بر جان و ما ولی با دیدنت دل منجلی آقای ما سیدعلی
بر دشمنت لعنت بر یاورت رحمت
«سلم لمن سالمکم آقا حرب لمن حاربکم آقا»
سیمای تو عشق جوانان است جانت به والله جان ایران است
عطر تنت بوی شهیدان است
از ظلمت شب سوی تو ماه خراسانی
پر می زنیم و می شویم آیات قرآنی
با خنده ات محشر کنی آقا اگر لب تر کنی گر تو هوای سر کنی
خنجر به این حنجر من می زنم رهبر

«سلم لمن سالمکم آقا حرب لمن حاربکم آقا»



  • مهدیه(سحر) حیدری

نظرات (۷)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • استثنایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    لااااااااااااااااایک
    پاسخ:
    تشکر می کنم
    شعرتون از لحاظ وزنی کوتاه و بلند شده بود ولی مضمونش خیلی خوب بود
    سلام
    پاسخ:
    علیک السلام
    بنده هم با شعر بلند زیاد موافق نیستم ولی دوست دارم مفهوممو باشعر برسونم
  • سید ابوالفضل ساقی
  • خیلی قشنگ بود
    مرحبا بقلمکم
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    شما لطف دارید
  • دچــ ــــار
  • سلام:)
    پاسخ:
    علیکم السلام
    حلول ماه مبارک رمضان مبارک
    التماس دعا
  • بچه های شهر غریب
  • سلام بسیار عالی بود
    پاسخ:
    علیک السلام


    مممنونم
  • مجید یارگیو
  • از غم که چشم های تو لبریز می شود
    انگار فصل ها همه پاییز می شود

    وقتی که خنده می کنی و حرف می زنی
    پاییز چون بهار دل انگیز می شود

    تلفیق چشم شیر و غزال است چشم تو
    چون با غرور و عشق گلاویز می شود

     جز سایه ای نماند ز من با طلوع عشق
    آن نیز با غروب تو نا چیز می شود

    با عطر عبای شما در باد مثل گل
    صد پاره باز جامه ی پرهیز می شود

    وانگاه روح عاشق من مثل قاصدک
    در جستجوی دوست سبک خیز می شود

    با من بمان که بودن من با تو ممکن است
    شاعر بدون عشق، مگر نیز می شود؟


    اماما حرف از رفتن مزن که عمار دارید


    پاسخ:
    شعرتون عالی بود سپاس گزارم



    دقیقا اماما حرف از رفتن نزنید عمار دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نسیم سحر🥰

    بسم رب الحسین
    من ان عاشق دیوانه حسین را دوست میدارم
    من ان عبد گناه کارم حسین را دوست میدارم
    من ان چهره دل خونم حسین را دوست میدارم
    وقتی که سخنان رهبرم رو می شنودم که می گوید این عمار تنم به لرز می افتد می فهمم که رهبرم هنوز که هنوزه عمار ندارد
    ای کاش زمانی فرار رسد که فریاد انا بقیه الله رو بشنویم .

    آخرین نظرات
    پیوندها