نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

سلام خوش آمدید
روز روان شناس مبارک 😍

اون زمانی که تصمیم گرفتم تغییر رشته بدم وبه دنبال علاقه ام وراحت تر بگم عشقم برم خب مثل خیلی چیزا مخالفت هایی همراه بود اما مهم خودم بودم و مهم اون چیز و اون عشقی که در من وجود داشت

اولین مرکز مشاوره که رفتم ببینم ایا واقعا درست انتخاب کردم یا نه ؟

گفت خیلی قوی باید باشی 

این قدر قوی که 

اگر زنی مردشو در حال خیانت در خونه اش ببینه بتونی اروم کنی 

خیلی سخته 

اما سخت تر از این هم وجود داره 

تصمیم گرفتم تست استعداد شناسی بدم و در تستم روانشناسی و مشاوره ۹۹ درصد شد ای تی و کامپیوتر سی درصد 😅

اما خب انتخاب مسیرم با مخالفت هایی همراه بود و هست حتی این گونه گفتن که همه روانشناس ها  خودشون دیوانن 😐

و چون عشق علاقه ام نسبت بهش زیاده مخالفت ها کمتر شد و همه اون مخالفت ها باعث شد کنار بایستن 😉

وقتی وارد شدم خیانت مسئله ی بزرگ نبود

با کیس هایی روبه رو شدم که واقعا نمیتونم بگم اما خیلی برام دردناک بود 

توی اردوی سیستان وقتی دختر نوجوان بهت اعتماد کرد رازشو گفت فهمیدم واقعا همون جایی که میخوامه دختری که تصمیم به خودکشی گرفته بود و پیش اومد تا ارومش کنم

وشاید دردناک ترین برای من دختری بود که ۵ سال عاشق پسر عمش بود پسر عمش ازدواج میکنه با خانمش بیشتر اوقات خونه دخترخانمه بوده وقتی اومد پیشم بغض ۵ سالش شکست و گریه کرد

وخیلی موارد 

اما من سحر اگر بخوام بگم اولین کسی که درمانش کردم کی بود نام خودمو میگم توی دنیا روانشناسی تونستم بفهم کی هستم و به کجا میخوام برم و خیلی اتفاقات خوبه دیگه که عاشق خودم شدم 😍

دنیای روانشناسی بهم اموخت عاشق بشم و برای رسیدن بهش تلاش کنم اینقدر تلاش کنم که بهش برسم و ازش لذت ببرم و حال ادما رو خوب کنم

دنیای روانشناسی بهم اموخت هیچ موقع ادما رو قضاوت نکنم اموخت اگر کسی اذیتم کرد بفهمم من یه پله بالاتر پس لزومی نداره ناراحت یا دلگیر باشم و نقطه مثبت ادمی بخاطر داشته باشم

یادگرفتم حرف بزنم اگر کسی رو دوست دارم بهش بگم شاید زمانی نباشه بهش بگم (پدر ومادرم)😄

ویاد گرفتم اگر کسی ناراحتم کرد باهاش حرف بزنم در این مورد خیلی خوب عملی شد 

و خیلی اتفاقات خوبه دیگه

بعدها فهمیدم قوی شم  حال خودموخوب کنم تا بتونم حال دیگران رو خوب کنم 

و جالبه یه زمانی دوست داشتم جای یکی از دوستام باشم اما همون دوستم شد مراجعه کننده من و از من خواست تا کمکش کنم حالش خوب کنم 

میدونم مسیری که انتخاب کردم درسته خیلی طولانیه اما با عشق و علاقه انتخابش کردم  به کوتاه ترین مسیر تبدیلش میکنم😍

چون برای خدا و برای رضای خدا در این مسیر گام برداشتم و همون مسیری که واقعا دوستش دارم 

روز روانشناس مبارک 😄

  • مهدیه(سحر) حیدری

نظرات (۲)

سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت ما تبادل لینک لینک داشته باشید.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید
پاسخ:
سلام وقتتون بخیر 
سپاس گزارم
بله با کمال میل 

  • کاربر دانشجو
  • سلام
    عذر میخوام کدوم گرایش روانشناسی رو خوندین؟
    من به دنبال یک شخص هستم که بتونه فضای این رشته رو کمی برام توضیح بده.
    چقدر حوزه پژوهشی داره این رشته؟
    پاسخ:
    سلام روزتون بخیر
     بنده روانشناسی مثبت گرا را خوندم
    امیدوارم بتونم کمکتون بکنم 

    درباره رشته روانشناسی می خواهید بدونید یا گرایشی که بنده خوندم ؟

    در رشته روانشناسی جای پژوهش خیلی خیلی زیاده 
    یکی از اهداف من اومدن به رشته روانشناسی پژوهش کردن است.


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نسیم سحر🥰

    بسم رب الحسین
    من ان عاشق دیوانه حسین را دوست میدارم
    من ان عبد گناه کارم حسین را دوست میدارم
    من ان چهره دل خونم حسین را دوست میدارم
    وقتی که سخنان رهبرم رو می شنودم که می گوید این عمار تنم به لرز می افتد می فهمم که رهبرم هنوز که هنوزه عمار ندارد
    ای کاش زمانی فرار رسد که فریاد انا بقیه الله رو بشنویم .

    آخرین نظرات
    پیوندها