نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

سلام خوش آمدید
استوری

امروز یک مقاله روانشناسی میخوندم 

که نوشتم گاهی اوقات یک سری عکاسا یا یک سری پیاما 

یک سری حرف ها به دل ادم می شینه 

چون شخص فرستنده با دلش کار کرده 

واقعا این طوریه 

حتی اینکه اگر کسی یهوویی به فکرتون اومد یا به ذهنتون اومد  بدونید اون هم بیاد شماس

 

بین استوری هایی که برای تولدم دوستان عزیزم درست کردن 

استوری فاطمه بدجوری بدلم نشست 

خیلی بد بدلم نشست 

چون عکس استوری واقعا توی شرایط سخت گرفته شده بود

میدونستم عزیز ترین دوستام توی درد سر افتادن امانمی تونستم کاری کنم 

میدونستم فاطمه عاطفه و بقیه توی فشار هستن اما کاری از دستم بر نمی اومد 

فقط فقط تنها کاری که می تونستم این بود پشتشون باشم تا کم نیارن

کنارشون باشم تا نیافتن 

تنها کاری که میدونستم این بود از دور مراقبشون باشم 

تنها کاری که واقعا می تونستم این بود فاطمه عاطفه احساس کنن تنها نیستن همین 

عکس این استوری زمانی بود که برای اروم کردن فاطمه رفته بودم پیشش 

جالبیش اینجاس که هیچ موقع هیچ موقع من از انچه دلم میگذشت نگفتم و فاطمه هم هیچ موقع به روم نیورد 

تا الان با استوریش بهم گفت

واقعا اگر دلا نزدیک باشه هر چه هم دور باشید از هم حتی چند سال همو نبینید واقعا واقعا هیچ موقع احساس اون دوری رو درک نخواهید کرد 

این یک حقیقته

  • مهدیه(سحر) حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نسیم سحر🥰

بسم رب الحسین
من ان عاشق دیوانه حسین را دوست میدارم
من ان عبد گناه کارم حسین را دوست میدارم
من ان چهره دل خونم حسین را دوست میدارم
وقتی که سخنان رهبرم رو می شنودم که می گوید این عمار تنم به لرز می افتد می فهمم که رهبرم هنوز که هنوزه عمار ندارد
ای کاش زمانی فرار رسد که فریاد انا بقیه الله رو بشنویم .

آخرین نظرات
پیوندها