نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

سلام خوش آمدید
علمدار تولدت مبارک

از علمدار حرف زدن و از علمدار نوشتن کاره سختیه 

شناخت اولین بار من برمی گرده به تعزیه که از جوانمردی تعزیه حضرت عباس بود شاید جوانمردترین تعزیه ها، تعزیه های حضرت عباس باشه.

اما اولین باری که  سال ۹۱ به کربلا رفتم بزرگمردیش از گنبد و گلدسته هاش مشخص بود.

حرم حضرت عباس با حرمای دیگه متفاوت بود 

اکثرا جوان ها میومدن راز دل میکردن  خیلی بهم چسبید 

اما کربلا رفتن هربارم با دیدن گلدسته هاش خستگی از تنم در میاورد 

یکی از قوی ترین انسان های زمان خودش از لحاظ همه چیز

فقط میدونم اوردن نامش باعث ارامشم میشه ..

توی این دوره زمانه واقعا  مرد بودن وعلمدار بودن مثل حضرت عباس  احتیاجه وایسی تا ته تهش ...

مردونه پای قولت بااربابت وایسی ...

اینقدر با معرفت با غیرت باشی که کوه که چه عرض کنم ...

از پای درت نیاره 

اون موقع است که بعد ازسال ها میشه علمدار سپاه اربابت

هرجا که کم اوردم با اورد نامش و قسم دادن به ابروش به طور معجزه اسا بلند شدم

علمدارم  میلادت مبارک🎉

  • مهدیه(سحر) حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نسیم سحر🥰

بسم رب الحسین
من ان عاشق دیوانه حسین را دوست میدارم
من ان عبد گناه کارم حسین را دوست میدارم
من ان چهره دل خونم حسین را دوست میدارم
وقتی که سخنان رهبرم رو می شنودم که می گوید این عمار تنم به لرز می افتد می فهمم که رهبرم هنوز که هنوزه عمار ندارد
ای کاش زمانی فرار رسد که فریاد انا بقیه الله رو بشنویم .

آخرین نظرات
پیوندها