نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

سلام خوش آمدید
باتو همه چیز خوبه😍

این روزا همه چیز گویای این است که وقتی برای رضای او قدم برداری و عشقت اون باشه حال دلت خیلی خوبه نگران هیچ چیز نیستی.

ترم پیش یه دلهره عجیبی توی زندگیم داشتم تا یکی از استادامون گفت خودتو بسبار بهش بهم قول بده با تمام قوا مبارزه کنی و هرچیزی که یاد گرفتی به بقیه هم یاد بدی این قول دو نفره بین خودم و خوده استادم بود.

استادمون استاد اخلاقمون هست کسی که خانوادش بدون مذهب هستن و ایشون به اسلام روی میاره و میاد ایران اما خانوادش امریکا می مونند😏

خلاصه اونجا بود که دلهرم خیلی کمتر شد اصلا کلا زندگیم تغییر کرد 

اول از همه فهمیدم که بشدت اضطرابی هستم و تونستم اضطرابمو کنار بزارم و همین باعث شد که بتونم ارتباط گیری موثر داشته باشم و از همه بهتر بالاترخیلی قوی تر باشم زود نشکنم من از ادمای ضعیف متنفرم😊حیف اون زمان که کار تشکیلاتی نرفتم سراغش 😕البته زمان هم نبود الان باز مسئول حوزه کلاس معرفتی میزاره 

بعد از رفع اضطراب رفتم سراغ اعتماد نفس

اعتماد به نفس خودمو بالا ببردم اخ که نگم چقدر ضربه خوردم سر این قضییه ....

در کل میخوام بگم خودتونو بسبارید بهش و یه خودشناسی از خودتون داشته باشید و وقتی فهمیدید کجای کارتون اشتباه عمل می کنید برید اصلاحش کنید .

مثلا امروز با یکی از اقوام رفتی مهمونی هی بهش گفتیم مسیر اشتباه میری گفت نه من میدونم خودم میدونم درسته بالاخره با چند بار دور زدن و اشتباه رفتن باز میگفت خودم میدونم هیچی نگید شماها بلدنیستید یعنی چند بار یه خیابون رفتیم میگفت نه این اون نیست😯 اخ که ما چقدر ضربه میخوریم از این منیت 😐 مامانم از همون اولش گفت میدونم اشتباه میره ولی خواهش میکنم هیچی نگو میخواد جلوت کم نیاره تو بزرگی کن نگو 😉بله مادرمون این شکلی مارو تربیت می کنه 😉

وقتی دلت برای خدا باشه حال دلت همیشه خوبه خوبه 

کتاب رسائل بندگی حاج اقا مجتبی تهرانی رو حتما بخونید من این کتاب رو در ماه رمضان مطالعه کردم واقعا کمک بزرگی برای حال دلم بود

پس از این به بعد تا ماه محرم بریم سراغ خودمون و حال دلمون

ببینیم کجای کارمون اشتباه میریم😊 

  • مهدیه(سحر) حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نسیم سحر🥰

بسم رب الحسین
من ان عاشق دیوانه حسین را دوست میدارم
من ان عبد گناه کارم حسین را دوست میدارم
من ان چهره دل خونم حسین را دوست میدارم
وقتی که سخنان رهبرم رو می شنودم که می گوید این عمار تنم به لرز می افتد می فهمم که رهبرم هنوز که هنوزه عمار ندارد
ای کاش زمانی فرار رسد که فریاد انا بقیه الله رو بشنویم .

آخرین نظرات
پیوندها