نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

سلام خوش آمدید
درخت زندگی

یادمه یه جایی 

شنیدم 

که میگفتن 

اگر یه روزی یه درخت 

شاخه برگاش خشک شد

و برگاش ریخت 

اگر ریشش سالم باشه 

قوی توی خاک باشه 

که حتی باد و بارون از پای درش نیارن

اون زمان هست که میشه گفت 

مطمئن باش اون درخت دوباره رشد میکنه 

تازه از قبلش هم بهتر

تمام زحمات هفت ماه توی سیستمم حذف شد 

و با هر ترفندی نشد باز گردانیش کنیم 

اما این اتفاق بهم یاد داد 

مثل درخت خیلی قوی باشم درسته شاخه هام ریخت 

اما بایستم و دوباره از اول اول شروع کنم 

یاد گرفتم 

از خیلی چیزا بگذرم تا به هدفم برسم 

نشینم 

چرا که قصه خوردن،  منتظر بودن 

دنبال معجزه بودن 

نشون دادن سیستمم 

به غیر از دست دادن زمان هیچ اتفاقی برای من رقم نزد

باعث شد فقط برای تمام کردن پروژه دومم زمان از دست بدم همین

یاد گرفتم

خودم یاد بگیرم خودم حرکت کنم 

گاهی اوقات خودت بهتر از هر کس دیگری میدونی مشکل خشک شدن ریختن شاخه برگت کجاس 

جون خودت بهتر از هر کسی میدونی مقصدت چی هست ؟

اگر شاخه برگت خشک شد

دفعه بعد

میدونی چکار کنی

مثل درخت گیلاس باغمون

پارسال میوه نداد

خشک شده بود

اما امسال

وقتی یهوویی چشممون بهش افتاد فقط خوشحال بودیم

چون امسال یادگرفتیم

برای رشدش چکار کنیم

پس طوری زندگی کن

اگر شاخه برگت خشک شد ریشت اینقدر محکم باشه

که بتونی دوباره رشد کنی میوه بدی  

.

  • مهدیه(سحر) حیدری

نظرات (۱)

  • خفیکات هستم
  • تجربه

    پاسخ:
    بله درست میفرمایید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نسیم سحر🥰

    بسم رب الحسین
    من ان عاشق دیوانه حسین را دوست میدارم
    من ان عبد گناه کارم حسین را دوست میدارم
    من ان چهره دل خونم حسین را دوست میدارم
    وقتی که سخنان رهبرم رو می شنودم که می گوید این عمار تنم به لرز می افتد می فهمم که رهبرم هنوز که هنوزه عمار ندارد
    ای کاش زمانی فرار رسد که فریاد انا بقیه الله رو بشنویم .

    آخرین نظرات
    پیوندها