نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

سلام خوش آمدید
عید فطر مبارک

چشم برهم زدیم ماه رمضان هم به پایان رسید

انگار همین دیروز بود که شروعش رو تبریک گفتم 

چقدر زمان زود میگذره 

ماه مبارک امسال رو دوست داشتم 

اولین ماه مبارکی بود که خیلی متفاوت بود 

از همه لحاظ

اما برای بنده واقعا فرصت رشد و تعالی و بزرگ شدن 

بود

یه جورایی اشتباهات رو توی گذشت متوجه شدم و از صفحه زندگیم محوش کردم فقط فقط شادی های گذشته رو توی دفترچه خاطراتم نگه داشتم

سعی کردم خودم بسازم برای هدفای بزرگتر 

برای کارای بزرگتر

نمیدونم ولی میدونم یه فرصتی بود که شناخت بیشتری برای خودم باشه 

سکانس بچه مهندس امشب یه حرفی قشنگی زد 

اینکه اینده ای که خودت بسازی خیلی با ارزشت تره تا با ارث بابا جونت بسازی (حکایت پایان نامه هامون عین همه 😄)

عالی بود

مشکل ما همه اینه 

همش دوست داریم بدون تلاش به خیلی چیزا دست پیدا کنیم 

اما خیلیا رو دیدم که بدون تلاش به خیلی چیزا رسیدن اما براشون ارزش نداشته

حتی خیلی عاشقا رو دیدم اونی که به عشقش به سختی رسیده براش خیلی با ارزش بوده 

پس هر چیزی که با ارزشت تره تلاششم بیشتره 

یاد گرفتم فقط خوبی ادما رو ببینم واقعا سخته 

ودر کل ماه خیلی بزرگ وپر از اتفاقات عجیب و پر از خیر برکت بود

و دلم تنگ میشه برای سحر پاشو سحر البته بماند اکثر اوقات تاسحر بیدار بودم 😄

و دلم برای افطار درست کردنا تنگ میشه 

امیدوارم مهمونای خوبی برای خداوند بوده باشیم 

عید فطر مبارک 🍃🌹

  • مهدیه(سحر) حیدری

نظرات (۱)

عیدشماهم مبارک و لبتون خندون
پولی که بدون سختی به دست آمده زود از
کف می رود.
پاسخ:
سپاس گزارم 
بله دقیقا اما نه تنها پول بلکه هر چیز دیگری 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نسیم سحر🥰

بسم رب الحسین
من ان عاشق دیوانه حسین را دوست میدارم
من ان عبد گناه کارم حسین را دوست میدارم
من ان چهره دل خونم حسین را دوست میدارم
وقتی که سخنان رهبرم رو می شنودم که می گوید این عمار تنم به لرز می افتد می فهمم که رهبرم هنوز که هنوزه عمار ندارد
ای کاش زمانی فرار رسد که فریاد انا بقیه الله رو بشنویم .

آخرین نظرات
پیوندها