نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

سلام خوش آمدید
انگیزه

خیلی از ماها یه موقع هایی دچار بی انگیزه ای میشیم 

دچار اینکه ایا کاری که میکنم درسته یا اشتباه؟

دچار اینکه اخرش چی؟

دچار اینکه ایا واقعا من هدفی که دارم قدم برمی دارم همونی که میخوام؟

این موارد زمانی به انسان روی میاره که یه شکست یا اون مسیری که فکر می کردی با اون چیزی که میبینی متفاوته و به این میرسی که چی فکر می کردیم چی شد 

این چند مدت هم منم دچار این موارد شده بودم

تا با خانم تو یو یو اشنا شدم 

خانم تویویو کسی بود که واکسن مارالیا را کشف می کنه

ایشون سنش بالا بود و زمانی که میخواسته این واکسن رو کشف کنه کشور هیچ تجهیزات ازمایشگاهی نداشته و حتی کشورش اجازه نمیدادن که ایشون کار کنه 

اما ایشون ادامه میده به چند تا نمونه دست پیدا میکنه 

باز هم کشورش بعد از دوسال  اجازه تحقیقات به ایشون رو نمیده 

ایشون برای اینکه بخواد نمونه هاش رو ازمایش کنه کشورش حتی اجازه ازمایش نمیده اما باز خسته نمیشه وباز هم ادامه میده اینقدر ادامه میده تا ده سال طول میکشه و به این نتیجه می رسه که خودشو به مارالیا الوده کنه و واکسن روی خودش امتحان می کنه 

و واکسن روی خودش و تیمش جواب میده 

اینجاست که میشه کاشف واکسن مارالیا 

ایشون نه تنها سواد دانشگاهی داشته هیچی نداشته فقط اراده و تلاش و عاشق بوده همین 

به نظرم خیلیا هستن مثل ایشون که سنگ های زیادی جلوی پاشون بوده اما از تلاش کردن خسته نشدن 

الان داشتم کتاب حرکت استاد صفایی حائری میخوندم 

که توی کتابشون به این موضوع اشاره میکنند که خیلی از افرادی که تلاش نمیکنند و یا به هدف خود نمیرسند اغلب ادم هایی هستن که زود میخوان به نتیجه برسند ویا هدفشون زیاد بلند نیست 

به نظرم برای انگیزه داشتن اول حرکت کردن هست وقتی حرکت کنی هم انگیزه میاد و هم شوق رسیدن 

و اینکه هر انچه بر دل داری بدون مخصوص شماست چون خداوند بر دل هاتون نهاده 

پس با تمام قوی حرکت میکنیم 

چون خودش گفته از تو حرکت از من برکت 

یا علی 

  • مهدیه(سحر) حیدری

نظرات (۳)

  • کاربر دانشجو
  • سلام
    بله من هم انگیزه گرفتم🌹
    پاسخ:
    سلام  وقتتون بخیر
    خدا رو صد مرتبه شکر🌿
    سلام مهدیه 💖 ، چه وب خوبی داری
    حتما حتما فردا به وبت سر می زنم و پستهاتو می خونم 😊
    دنبالت کردمممم
    پاسخ:
    سلام
    سپاس گزارم ❤
    تشکر 😍
  • مهدیاس گرافیک
  • سایت قشنگی دارید ممنون
    پاسخ:
    سپاس گزارم ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نسیم سحر🥰

    بسم رب الحسین
    من ان عاشق دیوانه حسین را دوست میدارم
    من ان عبد گناه کارم حسین را دوست میدارم
    من ان چهره دل خونم حسین را دوست میدارم
    وقتی که سخنان رهبرم رو می شنودم که می گوید این عمار تنم به لرز می افتد می فهمم که رهبرم هنوز که هنوزه عمار ندارد
    ای کاش زمانی فرار رسد که فریاد انا بقیه الله رو بشنویم .

    آخرین نظرات
    پیوندها