نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

سلام خوش آمدید

یادش بخیر ززمانی که رشته امار قبول شدم از رشتم متنفربودم دوست داشتم مهندس ای تی قبول بشم

بار دیگر کنکور دادم مهندسی ای تی قبول شدم خیلی خوشحال بودم

اما وقتی چند ترم گذشت فهمیدم اول باید افکار ساخته بشه تا بتونی بسازی 

وتا خودت نسازی نمی تونی چیزی را تغییر ویا بقول ما مهندسای ای تی مدیریت استراتژیک داشته باشی 

برای همین تصمیم گرفتم ارشدمو روان شناسی بدون در نظر گرفتن بازار شغلیش بخونم

یه مهندس واقعی مهندسی که خودشو بسازه وهمیشه درونش ساخته بشه 

 روز مهندس مبارک

  • مهدیه(سحر) حیدری

نظرات (۹)

سلام :)

روز مهندس مبارک
  • کاکتوس هستم
  • موفق باشی :)
    منم امسال ان شالله راه زندگیم مشخص میشه :)
    پاسخ:
    سپاس گزارم همچنین
  • کاکتوس هستم
  • من رشتم تجربیه ابحی :)))
    سلام. ما نیز خیر سرمان عنوان مهندسی را به یدک میکشانیم! :دی
  • ابوالفضل مهدوی فر
  • سلام
    وبلاگ خوبی دارید
    خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید :
    cafe-ketab.blog.ir
    t.me/cafe_ketab_blog_ir

    موفق باشید :)
    خیلی ممنون
  • نـــــــNedaـــــــدا
  • موفق باشن همه مهندسا
    <p bis_size="{&quot;x&quot;:11,&quot;y&quot;:10,&quot;w&quot;:737,&quot;h&quot;:17,&quot;abs_x&quot;:332,&quot;abs_y&quot;:409}"><a href="https://iranfilimo.ir/">دانلود رایگان فیلم</a> ، <a href="https://iranfilimo.ir/category/%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/">دانلود فیلم با ترافیک نیم بها</a> ، <a href="https://iranfilimo.ir/">فیلم رایگان</a> ، <a href="https://iranfilimo.ir/category/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/">فیلم ایرانی</a> ، <a href="https://iranfilimo.ir/category/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c/">فیلم خارجی </a></p>
  • امین زندگانی
  • موفق و پیروز باشن انشالا همه مهندس ها
    پاسخ:
    ان شاالله همگی کارامد برای جمهوری اسلامی و باعث افتخار امام زمان باشن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نسیم سحر🥰

    بسم رب الحسین
    من ان عاشق دیوانه حسین را دوست میدارم
    من ان عبد گناه کارم حسین را دوست میدارم
    من ان چهره دل خونم حسین را دوست میدارم
    وقتی که سخنان رهبرم رو می شنودم که می گوید این عمار تنم به لرز می افتد می فهمم که رهبرم هنوز که هنوزه عمار ندارد
    ای کاش زمانی فرار رسد که فریاد انا بقیه الله رو بشنویم .

    آخرین نظرات
    پیوندها