نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

نسیم سحر🥰

یاحضرت زهرا سلام الله علیها

سلام خوش آمدید

کناربسترجانماز و تسبیحم
دوباره خیسی چشم وبه توبه تسلیمم

دوباره حال غریب و هوا هوای سحر
نوای هق هق خسته میان اشک بصر

دوباره سجده به تربت دوباره اشک نیاز
من وهوای خدادر قنوت سبز نماز

درون سجده های پرگداز پرتکرار
نفس نفس زدنای عمیق پر اصرار


تورا دوباره طلب کردم از خدای سما
خداکند که بیایی به التماس و دعا

خدا کند که ببینم دوباره روی تورا
قسم به حرمت عشقت فقط دوباره بیا

#نام شعر:هوای سحر
#شاعر:عطیه نادریان

  • مهدیه(سحر) حیدری

نظرات (۷)

سلام
بسیار بسیار عالی
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام
    زیبا بود!!!
    با سلام عرض ادب ممنون از وبلاگ خوبتون من از تمام مطالب وبلاگ استفاده کردم

    پاسخ:
    سلام وقتتون بخیر 
    خیلی سپاس گزارم که وقتون را در اختیار وبلاگ بنده گذاشتید. امیدوارم مطالب براتون مفید بوده باشد 
    تشکر 
    شعر تون خیلی زیبا بود و پر از آرامش
    پاسخ:
    سپاس گزارم ممنون
    وبلاگتون عالیه مرسی
    پاسخ:
    خواهش میکنم بزرگوارید
  • کفپوش لمینیت
  • سایت خیلی خوبیه
    پاسخ:
    تشکررر
    ممنون از وبلاگ خیلی عالی بود مچکرم
    پاسخ:
    خواهش میکنم بزرگوارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نسیم سحر🥰

    بسم رب الحسین
    من ان عاشق دیوانه حسین را دوست میدارم
    من ان عبد گناه کارم حسین را دوست میدارم
    من ان چهره دل خونم حسین را دوست میدارم
    وقتی که سخنان رهبرم رو می شنودم که می گوید این عمار تنم به لرز می افتد می فهمم که رهبرم هنوز که هنوزه عمار ندارد
    ای کاش زمانی فرار رسد که فریاد انا بقیه الله رو بشنویم .

    آخرین نظرات
    پیوندها